Vyplatí se investice do tvorba obsahu? Právě na tuto otázku jsem byl dotázán redakcí časopisu Marketing & Media v rámci článku Na věrnosti záleží, více, než kdy jindy dubnovém čísle.

Jedním z nejprůkaznějších materiálů jsou data z věrnostního klubu jednoho klientů, pro kterého pracuji od roku 2017. Vyplývá z nich především to, že frekvence nákupů i útrata je u čtenářů tištěného časopisu zhruba 2x vyšší než u jeho nečtenářů a jde tedy o nejloajálnější zákazníky klienta vůbec.

Víme, že 16 % členů věrnostního klubu zakoupilo časopis aspoň jednou. Zároveň tato skupina tvoří až 31 % obratu všech členů klubu. V celkovém obratu klienta čtenáři časopisu generují bezmála 20 % všech tržeb.

Jsem Martin Peška, marketingový stratég a konzultant online marketingu

Dále jsem napsal

Jsem Martin Peška, online marketingový stratég a konzultant.
Chcete si být jisti svou investicí do digitálního marketingu? Chcete ovlivnit lidi tak, aby milovali vaši značku a stali se vašimi zákazníky? Chcete nezávislý a erudovaný pohled na váš marketing, at' už na něm pracuje externí agentura, nebo interní tým? Kontaktujte mě